"Delfi" lūdza Sildnikam, kā arī reklāmas aģentūras "mCloud" valdes priekšsēdētājam Modrim Šķēlam un podkāsta "Digitālās brokastis" vadītājam Artim Ozoliņam novērtēt, cik ērts un drošs ir šis sociālais medijs un vai tas Latvijā ieradies uz palikšanu. Nevar arī iztikt bez "tā" jautājuma: vai ar to varēs nopelnīt?
"Kāpēc ir vajadzīgs "ClubHouse"? Tā ir vieta, kur rosināt diskusijas tiešā un nepastarpinātā veidā. Tas, kur es saredzu tā potenciālu, ir dažādas nevalstiskās organizācijas, organizācijas, kur ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir diskusijas un sarunas ar cilvēkiem, tai skaitā arī politiskās partijas," uzskaitīja Ozoliņš.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv