sieviete planšete internets
Foto: Shutterstock
Pērn interneta mazumtirgotāja "220.lv" pārdošanas apjomi, salīdzinot ar 2019.gadu, auguši par 40%, liecina tā sniegtā informācija.

Uzņēmumā norāda, ka aizvadītais gads nostiprinājis gan pircēju paradumus iepirkties tiešsaistē, gan arī sekmējis to, ka aizvien aktīvāk uzņēmēji izmanto "220.lv" izveidoto "Marketplace" savu preču tirdzniecībai.

"220.lv" apkopotie dati liecina, ka pērn strauju preču noietu veicinājušas veselībai un drošībai nepieciešamās preces, piemēram, sejas aizsargmaskas, higiēnas piederumi, kā arī ķermeņa kopšanas un skaistumkopšanas preces, mēbeļu un interjera preces, bērniem un jaundzimušajiem domātās preces, sadzīves tehnikas un elektronikas preces, saimniecības preces, kā arī datortehnika un viedtālruņi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!