Platforma "Promoty", kas savieno zīmolus ar influenceriem "Instagram", noslēgusi investīciju piesaistes kampaņu, piesaistot 1,2 miljonu eiro investīcijas, kas paredzētas, lai nostiprinātu savu pozīciju tirgū un integrētu citas sociālo mediju platformas, informē uzņēmuma pārstāvji.
Pagājušajā nedēļā "Promoty" izziņoja investīciju piesaisti 800 tūkstošu eiro apmērā ar mērķi nostiprināt pozīciju Baltijas un Skandināvijas tirgos, kā arī paplašināt darbību citās platformās kā "TikTok" un 'Youtube".
28 stundu laikā investori izrādīja interesi, ieguldot vairāk nekā 1,7 miljonus eiro, līdz ar to finansēšanas kārta tika palielināta līdz 1,2 miljoniem eiro.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit