Reaģējot uz joprojām sensitīvo epidemioloģisko situāciju Latvijā un ārvalstīs, ikgadējās mārketinga un e-komercijas konferences 'eCOM360' organizatori ir izziņojuši, ka šogad pasākums notiks virtuāli.
No šī gada 25. maija līdz 27. maijam trīs dienu garumā izskanēs prezentāciju un diskusiju sesijas, kurās piedalīsies pārstāvji no "Google", "Spotify", "Anheuser-Busch", "Danone", "Electrolux" un citiem vadošajiem ASV un Eiropas zīmoliem.
Pasākuma formāts piedāvās 72 stundu atvērtu navigācijas paneli, kur jebkurā laikā būs iespējams skatīt konferences oficiālo programmu, pievienoties tematiskām grupas un 1:1 diskusiju istabām vai apmeklēt expo zonu. Konferences saturs būs pieejams no jebkuras lokācijas un ierīces.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit