'eCOM360' konference pulcēs globālos e-komercijas līderus virtuālā formātā
Foto: Shutterstock

Reaģējot uz joprojām sensitīvo epidemioloģisko situāciju Latvijā un ārvalstīs, ikgadējās mārketinga un e-komercijas konferences 'eCOM360' organizatori ir izziņojuši, ka šogad pasākums notiks virtuāli.

No šī gada 25. maija līdz 27. maijam trīs dienu garumā izskanēs prezentāciju un diskusiju sesijas, kurās piedalīsies pārstāvji no "Google", "Spotify", "Anheuser-Busch", "Danone", "Electrolux" un citiem vadošajiem ASV un Eiropas zīmoliem.

Pasākuma formāts piedāvās 72 stundu atvērtu navigācijas paneli, kur jebkurā laikā būs iespējams skatīt konferences oficiālo programmu, pievienoties tematiskām grupas un 1:1 diskusiju istabām vai apmeklēt expo zonu. Konferences saturs būs pieejams no jebkuras lokācijas un ierīces.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!