SIA "Snapio Technologies" līdzīpašnieks Jānis Grīslis
Foto: Publicitātes foto
Latvijas jaunuzņēmums "Snapio" attīsta iepirkšanās risinājumu, kuru ar laiku plāno piedāvāt arī ārpus Latvijas robežām. Apvienojot vairākas tehnoloģijas vienā, uzņēmuma vīzija ir iepirkšanās ar pāris klikšķiem.

Lai gan sākotnējā iecere bijusi startēt pavisam citās nišās, sākoties pandēmijai, pamanīts, ka ļoti daudziem restorāniem un kafejnīcām nav gatavas e-komercijas platformas, kur pieņemt pasūtījumus attālināti, tādēļ uzņēmums ķēries pie šīs tirgus problēmas risināšanas. Taču "Snapio" pievēršanās ēdiena pasūtīšanas nozarei bijusi tikai pandēmijas radīta iespēja, kura izmantota, bet tālākie plāni ir izvērsties arī citās tirdzniecības jomās.

"Sākotnēji mēs nemaz nedomājām, ka "Snapio" varētu kalpot kā ēdiena pasūtīšanas rīks. Tagad jau atskatoties, saprotam, ka tas bija tikai loģiski, ka nonācām līdz ēdienam. Mums "Snapio" platformā ir vienalga, vai tiek pārdots ēdiens, kosmētika vai televizors, bet klientam, kurš veic pasūtījumu, iespēja ātri pasūtīt ēdienu ir daudz svarīgāka nekā, piemēram, pērkot jaunu ierīci. Ja cilvēks pērk televizoru internetā, tad tas ir pirkumus, kuru veic reizi pāris gados un var iespringt, lai izdarītu visu, ko tirgotājs liek," par biznesa ideju stāsta SIA "Snapio Technologies" līdzīpašnieks un vadītājs Jānis Grīslis (attēlā).

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!