2020. gada sākumā "Sonarworks" prezentēja savu jaunāko tehnoloģijas sasniegumu – SoundID – tā tika izziņota lielākajā tehnonoloģiju izstādē pasaulē "CES 2020", kas katru gadu norisinās Lasvegasā, ASV. SoundID ļauj izveidot katram lietotājam personalizētu skaņas profilu, balstoties uz klausītāja dzirdi un individuālajām skaņas vēlmēm. Šī tehnoloģija strauji guva starptautisku industrijas interesi un atzinību. Nepilna gada laikā tirgū jau parādījās pirmie produkti ar SoundID integrāciju. Sonarworks uzsāka sadarbību ar ikonisko amerikāņu zīmolu "Gateway", integrējot skaņas tehnoloģiju jaunākajos uzņēmuma planšetdatoros. Tāpat SoundID tehnoloģija jau atrodama austiņu ražotāja "Monoprice" premium zīmola "Monolith" bezvadu austiņās, kā arī pirmajās bluetooth bezvadu "Drop Panda" audiofīlu kategorijas austiņās.
SoundID inovatīvā personalizācijas tehnoloģija jau guvusi industrijas atzinību - "Sonarworks" saņēma divas prestižās "CES 2021" Inovāciju balvas un 36. TEC Tehniskās Izcilības balvas nominācijas programmatūru un mobilo aplikāciju kategorijā, kā arī ir vairākkārtīgi ticis pieminēts pasaules vadošajos tehnoloģiju medijos kā "Engadget", "Digital Trends", "Forbes" un citos.
Kā stāstīja Allikas, "Sonarworks" plāno turpināt attīstīt jaunus SoundID tehnoloģijas integrāciju projektus ASV un Āzijas tirgos, un līdz ar to uzņēmums ir sācis aktīvi palielināt darbinieku skaitu. Sonarworks aicina jaunos tehnoloģiju izstrādātājus un programmētājus pievienoties strauji augošajai komandai kas jau maina mūzikas industriju visā pasaulē. "Sonarworks" esot arī apņēmības pilns drīzumā nodrošināt SoundID tehnoloģijas integrāciju 1 miljardā ierīču visā pasaulē.
"Pandēmija ir skaidri atklājusi, ka augstas kvalitātes audio un video tehnoloģijas ir mūsdienīgu patērētāju pamatvajadzības. Balstoties uz mūsu pētījumu, "Sonarworks" secināja, ka cilvēki ļoti atšķirīgi uztver audio un viena pieeja visiem nav ilgtspējīgs risinājums," komentēja uzņēmuma līdzdibinātājs un vadītājs Helmuts Bēms. "Jaunais finansējuma raunds ļaus paātrināt starptautisko izaugsmi, paplašinot inovatīvās SoundID tehnoloģijas pieejamību patērētāju elektronikas ierīcēs."
"Mūsu investīcija uzņēmumā "Sonarworks" apliecina ticību spēcīgā reģionālā uzņēmējdarbībā un programmēšanas talantā, ko ietver uzņēmums. Mums ir patiess prieks būt daļai no Baltijas valstu lielo tehnoloģiju tirgus, palīdzot uzņēmumiem augt un iekarot pasaules tirgu," komentēja Aleksandrs Andrejevs, "Almaz Capital" (ASV) riska kapitāla partneris.
"Helmuts Bēms un Mārtiņs Popelis ir izveidojuši spēcīgu komandu, konkurētspējīgus produktus un risinājumus globālajā audio industrijā. Mums ir patiess prieks būt daļai no "Sonarworks" pieredzes stāsta kas, neskatoties uz jau gūtajiem panākumiem, ir vēl tikai savas attīstības pirmsākumos. "Sonarworks" ir veiksmīgi pozicionēts, lai gūtu maksimālo labumu, ko sniedz pašreiz strauji notiekošās izmaiņas mūzikas industrijā," uzsvēra Tāvi Lepmets, "Trind Ventures" (Igaunija) līdzdibinātājs un partneris.
Kristians Lānemā, "Karma Ventures" (Igaunija) vadošais partneris papildināja: ""Karma Ventures" ir atbalstījuši "Sonarworks" jau no pirmajiem soļiem patērētāju elektronikas tirgū. Līdzšinējais progress ir bijis iespaidīgs, un noslēgto darījumu skaits ar industrijas partneriem ir spēcīgs signāls industrijas ticībai personalizēta audio nākotnei. "Sonarworks" unikālā tehnoloģija nodrošina uzņēmumam vadošās pozīcijas tirgus apgūšanā, salīdzinot ar citiem industrijas spēlētājiem. Esam gandarīti, ka varam būt daļa no šī globālās izaugsmes veiksmes stāsta."
"Sonarworks" ir Latvijā radīts un pasaulē vadošais profesionālas skaņas digitālās kalibrēšanas uzņēmums, kura tehnoloģiju izmanto un iesaka vairāk nekā 100 000 ierakstu studiju pasaulē, tajā skaitā 50 ar "Grammy" balvu apbalvoti skaņu inženieri, kuri sadarbojas ar tādām pasaules līmeņa zvaigznēm kā Lady Gaga, Madonna, Rihanna, Adele, "Coldplay" and Kanye West u.c. "Sonarworks" paplašināja savu darbību 2020. gadā, piedāvājot tehnoloģiju licencēšanu paterētāju elektroierīcēs. Pērn SIA "Sonarworks" strādājusi ar 3,5 miljonu eiro apgrozījumu, bet pēc nodokļu nomaksas tai uzrādīti 1,6 miljonu eiro zaudējumi, liecina "Lursoft" pieejamā informācija par 2020. gadu.
"Almaz Capital" ir globāls riska kapitāla fonds ar mītnes ofisu Silīcija ielejā, ASV un vairākām reģionālām pārstāvniecībām Centrālajā Eiropā un Austrumeiropā. Fonds fokusējas uz augsto tehnoloģiju kompānijām, kas veido programmatūras B2B sektorā, tajā skaitā uz tādām kas veido risinājumus balstoties uz mākslīgā intelekta, mašīnmācīšanās un blokķēdes tehnoloģijām. Fonda investori pārstāv tādas organizācijas kā Eiropas Investīciju fonds (EIF), amerikāņu tehnoloģiju konglomerāts Cisco, Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka (ERAB), Starptautiskā Finanšu Korporācija (SFK) Pasaules Bankas grupas locekle. Fonds tika dibināts 2008. gadā un savā pastāvēšanās laikā ir izaudzis līdz 25 uzņēmumiem savā portfelī un 16 izejas darījumiem, tajā skaitā "Yandex" (Sākotnējais publiskais piedāvājums – IPO NASDAQ), "Xometry" (IPO NASDAQ), "Qik" (pārdots "Skype"), "Sensity Systems" (pārdots "Verizon Communications"), "Acumatica" (pārdots "EQT"), kā arī citi.
Arī "Karma Ventures" ir riska kapitāla uzņēmums, kas fokusējas uz investīcijām Eiropas agrīno stadiju jaunuzņēmumos, kuri izstrādā unikālas un pieprasītas tehnoloģijas patērētāju tirgum. Kopš darbības uzsākšanas 2016.gadā uzņēmums investējis 16 tehnoloģiju uzņēmumos. Uzņēmuma galvenie investori ir "Ambient Sound Investments" ("Skype" radītāju izveidots investīciju uzņēmums) un Baltijas Inovāciju fonds (BIF) – sadarbības iniciatīva starp Baltijas valstu valdībām un Eiropas Investīciju fondu.
"Trind Ventures" ir agrīnās stadijas tehnoloģiju fonds ar mītnes biroju Tallinā, Igaunijā, un pārstāvniecībām Helsinkos, Somijā, un Minhenē, Vācijā. Fonda galvenais investīciju virziens ir uz patērētāju orientētas tehnoloģiju inovācijas un risinājumi.