Sociālo tīklu uzņēmums "Facebook" otrajā ceturksnī strādājis ar 10,39 miljardu dolāru peļņu, kas bija apmēram divreiz lielāka nekā pagājušā gada aprīlī-jūnijā, liecina kompānijas pārskats.
Ieņēmumi šajā laika periodā palielinājušies par 56% līdz 28,58 miljardiem dolāru.
Reklāmu izvietošanas cena salīdzinājumā ar pagājušā gada otro ceturksni pieaugusi par 47%, bet lietotājiem parādīto reklāmu skaits kāpis par 6%.
Jūnijā "Facebook" bijuši 2,9 miljardi lietotāju, kas bija aktīvi vismaz reizi mēnesī, jeb par 7% vairāk nekā pagājušā gada jūnijā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit