Kopējā e-komercijas izaugsme no 2019. uz 2020. gadu bijusi vidēji 73,9%, bet, salīdzinot 2020. gada 10 mēnešus no janvāra līdz oktobrim ar tādu pašu periodu šogad, izaugsme piedzīvojusi palēninājumu un bijusi vidēji 14,25%. Tomēr pilna aina būs redzama, apkopojot visa gada datus, jo daudziem interneta veikaliem visaktīvākais periods ir tieši gada beigas, kad notiek tādas akcijas kā "Black Friday" vai "Cyber Monday", iepirkšanās Ziemassvētkiem.
"Daudzi interneta veikali, sākoties pandēmijai, strauji attīstīja e-komerciju. Tā kā pircēji aizvien biežāk iepirkās e-vidē, šiem uzņēmumiem pagājušajā gadā redzams milzīgs e-komercijas apgrozījuma pieaugums. Lielai daļai uzņēmumu ienākumi palielinājušies par 100–300%, kaut arī jau pirms Covid-19 ienākumi no preču un pakalpojumu pārdošanas internetā bija vairāki simti tūkstošu vai pat miljoni eiro. Atceļot ierobežojumus un atkal atverot fiziskos veikalus, daļa pircēju atgriežas fiziskajos veikalos, tāpēc arī daudziem internetveikaliem, kas pērn piedzīvoja vairāku simtu procentu izaugsmi, šogad tā ir nedaudz kritusies vai palēninājusies," skaidro "Magebit" izpilddirektors Kristaps Rjabovs.