skolēni, studenti, dators, internets
Foto: Shutterstock

Šogad jau otro reizi norisinās Latvijas e-komercijas gada balva "E-komercijas zvaigzne 2022", kuras ietvaros starptautiska žūrija vērtēs un noteiks labākos Latvijas e-veikalus dažādās kategorijās. Vienlaikus, lai veicinātu ikviena e-komercijas uzņēmuma attīstību, nozares profesionāļi piedalās izglītojošās diskusijās un sarunās, analizējot esošo situāciju, kā arī pētot aktuālās nozares tendences Latvijā un pasaulē.

Notikušajā diskusijā piedalījās "Omniva" vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare, "Citadele" digitālās pieredzes attīstības daļas vadītājs Mārtiņš Bērziņš, "LMT" Privātpersonu apkalpošanas dienesta direktore Ilze Saulīte, "Rimi" PR vadītājs Juris Šleiers, "Joom" līdzdibinātājs Jurijs Ivanovs, "Httpool" Meta klientu partneris Ričards Roziņš, "Gemius" PR un mārketinga speciāliste Latvijā un Igaunijā Katrīna Zvirbule, "Mozello" vadītājs Kārlis Blūmentāls, "TestDevLab" pieejamības testēšanas nodaļas vadītāja Elīna Šiškeviča, "Element Digital" vadītājs Arnis Jēkabsons. Diskusiju vadīja Jānis Palkavnieks.

Kā portālu "Delfi" informēja pasākuma rīkotāji, eksperti šogad izceļ septiņas būtiskākās tendences e-komercijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!