Delfi foto misc. - 81427
Foto: Publicitātes foto
Ar mērķi uzlabot rekrutēšanas pieredzi, piedāvājot darba meklētājiem un uzņēmumiem talantu piesaistes risinājumus, kas balstīti uz caurspīdīgu, ātru procesu un mūsdienīgiem digitāliem un AI risinājumiem, izveidots jauns atlases uzņēmums – "FindAda".

Par "FindAda" uzņēmuma vadītāju kļuvusi Ināra Mukāne - Mirtezani, kurai ir vairāk nekā 15 gadu pieredze dažādos starptautiskos un vietēja kapitāla uzņēmumos personāla vadības jomā. Tāpat komandā strādās Aleksandra Bal, ukrainiete, kas ieradusies Rīgā, lai turpinātu darba gaitas personāla vadībā un psihoterapijā un papildinātu "FindAda" komandas zināšanas ar ilggadēju personāla atlases pieredzi starptautiskajos tirgos un Ukrainā. Pārsla Baško un Zane Čulkstēna, kuras ir arī personāla vadības konsultāciju uzņēmuma "ERDA Group" partneres, "FindAda" uzņēmumā nodrošinās atlases produktu izveidi un biznesa attīstību.

Iedvesmojoties no 19. gadsimtā dzīvojušās pirmās sievietes - programmētājas Adas Lavleisas (Ada Lovelace), uzņēmums "FindAda" ir radīts ar ambiciozu mērķi - būtiski mainīt talantu atlases un piesaistes jomu, informē uzņēmuma komanda.

"Pēc globālā satricinājuma vairāk nekā divu gadu garumā, visas attīstītās valstis piedzīvo atbilstoši kvalificēta darba spēka trūkuma šoku. Viedokļi par to, kāpēc tā notiek, ir dažādi, bet ir skaidrs, ka pieprasījums pēc talantiem turpinās pārsniegt piedāvājumu, kandidātu prasības pēc kvalitatīvas atlases pieredzes augs un uzņēmumu nepieciešamība pēc iespējas ātrāk un profesionālāk atrast kandidātus arī," saka Pārsla Baško. "Mūsu misija ir padarīt Latviju un Baltijas reģionu par labāku darba vietu. Tā kā mūsu līdzšinējie klienti jau izsenis ir vaicājuši par to, vai darbojamies darbinieku atlases jomā, šobrīd, kad darba tirgus piedzīvojis pamatīgus satricinājumus, esam sapratuši, ka vēlamies dot savu artavu arī šajā jomā," viņa paskaidro.

"Atskatoties uz pēdējiem 70 gadiem personāla atlases nozarē, jāsaka, ka pats pakalpojums lielas pārmaiņas nav piedzīvojis. Taču pēdējā gada laikā novērotās tendences ar paaugstinātu darbinieku mainību, novecojošām prasmēm un ierobežotu piekļuvi kandidātiem, ir ietekmējis arī atlases pakalpojuma biznesu," stāsta Ināra Mukāne – Mirtezani. "Ar mūsdienīgiem rīkiem, kur par pamatu izmantoti pasaulē atzīti lietotāju pieredzes principi, kandidāts un uzņēmums var viegli sazināties, un jau tagad ir pieejami risinājumi, kur ar spēļošanas elementiem kandidāts sniedz nepieciešamos datus un iegūst interesantu informāciju par savas personības saderību ar piedāvāto pozīciju. Mēs ceram, ka, neskatoties uz to, vai kandidāts saņems darba piedāvājumu, vai arī nē, ikvienam būs bijusi patīkama pieredze. Savukārt uzņēmumu galvenais ieguvums būs pilnīga kontrole par atlases procesā notiekošo un kandidāti, kas atbilst izvēlētajam profilam."

"Personāla atlases nozare turpina attīstīties, tādēļ svarīgi gan uzņēmumiem, gan pašiem nozares pārstāvjiem būt elastīgiem un gataviem pārmaiņām. Galvenā tendence, ko novērojam, ir arvien izteiktāka nepieciešamība stiprināt darba devēja zīmolu un tēlu, un efektīva personāla atlase šajā jomā krietni palīdz. Darbinieki uzņēmumam vairs nav tikai resurss, bet gan kļuvuši par vienu no svarīgākajām uzņēmuma vērtībām. Savukārt darbiniekiem darbs vairs nav tikai ienākumi, bet iespēja sevi realizēt, pievienot vērtību un būt daļai no "kā lielāka". Manas zināšanas un pieredze palīdzēs apvienot šīs divas vajadzības," papildina Anastasija Bal, "FindAda" Personāla atlases speciāliste.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!