Tekstila nomas servisa uzņēmums "Lindstrom Latvija" darba apģērbu nomas servisa digitalizācijā investējis vidēji 30 tūkstošus eiro. Uzņēmumā norāda, ka, pateicoties digitālās pārvaldības risinājumam, ir gadījumi, kad biznesa un valsts sektors industriālā tekstila izmantošanas un uzturēšanas ķēdē var samazināt zudumus par vidēji 40%, tādējādi optimizējot izmaksas.
"Lindstrom Latvija" vadītājs Ivars Šmits norāda, ka, lai arī daudziem uzņēmumiem digitalizācijas procesu ir paātrinājis Covid-19, "Lindstrom" to savos biznesa procesos nolēma ieviest vēl pirms pandēmijas, tādā veidā reaģējot uz klientu mainīgajām vajadzībām. "Aizvadīto gadu laikā apstiprinājās, ka šis stratēģiskais lēmums ir bijis pareizs, jo digitalizācija būtiski pilnveido ikdienas procesu pārvaldību, kāpinot efektivitāti visos darbības posmos, izmantojot mazāku laiku, izmaksas un resursus," piebilst Šmits.
Tekstila izstrādājumu digitālā pārvaldība nodrošina elektronisku tekstila plūsmas pārredzamību un vadību, izmantojot radiofrekvenču identifikācijas tehnoloģiju (RFID) – radiofrekvences sensorus, kurus nolasa speciāli skeneri, kas būtībā ļauj izsekot apģērba kustību un apkopju biežumam. Piemēram, sistēma palīdz identificēt tos darba apģērbus, kuri faktiski nav apritē un uzņēmumam nav nepieciešami, pārtraucot to uzturēšanu.