Platforma, izmantojot ģeotelpisko datu analīzi, palīdz zīmoliem precīzāk identificēt mērķauditoriju un sasniegt labākus rezultātus. Uzņēmums investīcijas izmantos šīs platformas pilnveidošanai un funkcionalitātes paplašināšanai, kā arī jaunu darbinieku un klientu piesaistei.
Vairākus gadus vadot un attīstot finanšu tehnoloģiju biznesu, "Roibox" komanda novērtēja, cik liela nozīme veiksmīgā reklāmas kampaņā ir potenciālā klienta atrašanās vietai. Lai uzlabotu kampaņu rezultātus, bijušie kolēģi radīja platformu, kura CRM datus, iepriekšējo kampaņu datus un publiski pieejamos sociālekonomiskos datus par iedzīvotājiem apvieno ar ģeotelpiskajiem datiem. Pēc visas pieejamās informācijas analīzes platforma izveido unikālu vairāku slāņu karti (Grid™) reklāmas kampaņu pārvaldības platformām ("Meta", "Google Ads" u.c.) un precīzi atlasa mērķauditoriju. Identificējot neizmantotās iespējas, nelietderīgi izmantotu budžetu un pielietojot citas optimizācijas rīkus, platforma reklāmas kampaņu rezultātus uzlabo līdz pat 30%.