Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas A korpusa Covid-19  nodaļas ierīkošana - 2
Foto: Viesturs Radovics/DELFI

Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca ar "OSS Networks" tehnisko atbalstu ir īstenojusi balss robotzvanu projektu, informē uzņēmums.

Sākot ar 15. jūliju, Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca uzsākusi izmantot robotzvanu, kas pacientiem atgādinās par pierakstu uz vizīti vai izmeklējumu. Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas robotizētais atzvans vienmēr tiks veikts no tālruņa 67133010, informē slimnīca.

Īstenotais Paula Stradiņa Klīniskās universitātes balss bots katru dienu veic vairāk nekā pustūkstoti zvanu pacientiem, kuriem turpmākajās trīs dienās ir plānots medicīnas speciālista apmeklējums un informē par apmeklējuma laiku, speciālistu un atrašanās vietu slimnīcas teritorijā, noslēgumā, lūdz zvana saņēmējam apstiprināt vai noraidīt ierašanos, skaidro "OSS Networks". Tādējādi jau laikus slimnīca ir informēta par gadījumiem, kad klients nespēj ierasties uz noteikto vizīti, kas ļauj izmantot speciālistu laiku lietderīgi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!