Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" lepojas, ka piesaistījusi vairāk nekā 115 000 sekotāju interneta platformā "TikTok". Aviokompānijas pārstāve uzsver, ka tas esot labs kanāls ne tikai zīmola atpazīstamības veicināšanai, bet arī darba devēja tēla stiprināšanai.
Pirmais video lidsabiedrības kontā publicēts pirms gada – 2021. gada jūlijā. Kopš tā laika profils esot skatīts 36 miljonus reižu.
"airBaltic" satura vadītāja Diāna Grudule norāda: "Mēs cenšamies radīt saturu sociālo mediju kanālos, kurus lieto un ir iecienījusi mūsu auditorija. "TikTok" sevi ir pierādījis kā spēcīgs sociālais tīkls, kura lietotāji aktīvi mijiedarbojas ar citiem cilvēkiem un zīmoliem."
"Kā lidsabiedrība mēs priecājamies, ka tik plašu auditoriju interesē "airBaltic" ikdienas dzīve un veids, kā tā tiek attēlota. "TikTok" ir brīnišķīgs kanāls ne tikai zīmola atpazīstamības veicināšanai, bet arī darba devēja tēla stiprināšanai, lai piesaistītu potenciālos nākotnes darbiniekus," piebilst Grudule.
Lidsabiedrība ir aktīva arī citās sociālo mediju platformās – "Facebook", "Twitter", "Instagram", "YouTube", "LinkedIn" – kopumā piesaistot gandrīz 800 000 sekotāju.
"airBaltic" galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 97,96% akciju, kamēr pārējiem akcionāriem pieder 2,04%.