Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" lepojas, ka piesaistījusi vairāk nekā 115 000 sekotāju interneta platformā "TikTok". Aviokompānijas pārstāve uzsver, ka tas esot labs kanāls ne tikai zīmola atpazīstamības veicināšanai, bet arī darba devēja tēla stiprināšanai.
Pirmais video lidsabiedrības kontā publicēts pirms gada – 2021. gada jūlijā. Kopš tā laika profils esot skatīts 36 miljonus reižu.
"airBaltic" satura vadītāja Diāna Grudule norāda: "Mēs cenšamies radīt saturu sociālo mediju kanālos, kurus lieto un ir iecienījusi mūsu auditorija. "TikTok" sevi ir pierādījis kā spēcīgs sociālais tīkls, kura lietotāji aktīvi mijiedarbojas ar citiem cilvēkiem un zīmoliem."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit