Foto: Pixabay

Hakeru uzbrukumā Austrālijas otram lielākajam telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējam "Optus", iespējams, nozagta sensitīva informācija par gandrīz 10 miljoniem abonentu, piektdien atklāja uzņēmums.

"Optus" vadītāja Kelija Beijere-Rozmarina pavēstīja, ka kiberuzbrukumu īstenojis izsmalcināts izpildītājs, kurš ieguvis piekļuvi klientu vārdiem, dzimšanas datiem, tālruņa numuriem un e-pasta adresēm, kā arī daļai autovadītāja apliecību un pasu numuru. Netika nozagtas paroles vai bankas dati, norāda "Optus", kas pilnībā pieder Singapūras telekomunikāciju operatoram "Singtel" .

Pagaidām nav skaidrs, vai uzbrukums nācis no kādas valsts atbalstītas vai ne ar vienu valsti nesaistītas noziedzīgas organizācijas, taču Beijere-Rozmarina sacīja, ka nav pieprasīta izpirkuma maksa. "Ir pāragri izslēgt jebkādu iespēju," viņa teica, piebilstot, ka policija un Austrālijas valdība veic izmeklēšanu.

"Mēs vēl nezinām, kas ir šie uzbrucēji un ko viņi vēlas darīt ar šo informāciju," atzina "Optus" vadītāja.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!