Šoruden ASV tehnoloģiju kompānija "Sonos" akcentēja savus izplešanās plānus Latvijas tirgus virzienā, produktu portfelī virzot arī savu nule kā izstrādāto zemo frekfenču skaļruni "Sonos Sub mini". Latvijā kompānijas šobrīd ienāk ar vairāku lielo tirgotāju starpniecību. Līdz šim "Sonos" savos publiskajos paziņojumos uzsvērusi, ka "inženieru un skaņas ekspertu komanda strādā tā, lai klausītājs vienmēr būtu pirmajā vietā, lai tas uzlabotu skaņas un klausīšanās pieredzi". Pieredze neizbēgami maksā naudu, tamdēļ pircējiem jārēķinās, ka konkrēti šīs akustiskās sistēmas cena mūsu tirgū būs ap 500 eiro.
Santabarbarā, Kalifornijā bāzētais uzņēmums šobrīd ir viens no pasaules vadošajiem audio zīmoliem un pārstāvēts visos lielākajos tirgos. Kā jaunākajā ceturkšņa ziņojumā biržai novembra sākumā uzver "Sonos" izpilddirektors Patriks Spence, uzņēmuma produkti nostiprina savu vietu tirgos un mērķis ir arī jaunas produktu kategorijas, lai iegūtu vairāk no 96 miljardu ASV dolāru vērtā pasaules audio tirgus. Šā gada "Sonos" ieņēmumi sasnieguši 1,7 miljardu ASV dolāru (1,63 miljardi eiro), kas veido 2,1% pieaugumu salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn. Savukārt EBITDA peļņas rādītājs bijis 226,5 miljoni ASV dolāru (217,2 miljoni eiro).