“Tele2”
Foto: Publicitātes foto/"Tele2"

Nosūtīto īsziņu skaits "Tele2" tīklā šā gada laikā ir samazinājies par 23%, savukārt veikto zvanu skats turpina stagnēt un vairs nepieaug, liecina mobilo sakaru operatora sniegtā informācija.

Savukārt mobilo datu patēriņš "Tele2" tīklā šogad ir pieaudzis par 19%, salīdzinot ar 2021. gadu, jo klienti ne tikai aktīvāk lieto mobilo internetu savā telefonā, bet arī izmanto citus pakalpojumus ar mobilā interneta pieslēgumu. Šobrīd viens uzņēmuma klients savā telefonā vidēji patērē jau 20 GB mobilo datu mēnesī, kas ir par 2% vairāk nekā pērn.

"Strauju datu patēriņa pieaugumu varēja novērot koronavīrusa izraisītās pandēmijas laikā, kad dažādu ierobežojumu dēļ būtiski mainījās cilvēku ikdiena un paradumi. Šogad turpinās jau iepriekš novērotā tendence, ka ikdienas saziņā klienti arvien vairāk izmanto mobilā interneta sniegtās priekšrocības – arvien vairāk dominē video zvani un sarakstes dažādās mobilās lietotnēs, piemēram "WhatsApp" un "Facebook Messenger", kas izskaidro arī to, kāpēc samazinās nosūtīto īsziņu skaits un tradicionāli veikto zvanu skaits stagnē," skaidro "Tele2" komercdirektors Raivo Rosts.

"Datu patēriņa pieaugums arī liecina, ka mobilo sakaru tirgus virzās uz bezlimita datu pasauli – līdzīgi kā kādreiz notika virzība uz neierobežotiem zvaniem. Proti, mēs agri vai vēlu būsim situācijā, kad gandrīz visi klienti izvēlēsies bezlimita interneta tarifa plānus," paredz Rosts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!