MISC 2.0 - 18106
Foto: Publicitātes foto
Latvijas jaunuzņēmums "CargoPoint", ieguldot gandrīz vienu miljonu eiro, radījis digitālu platformu, kas savieno kravu nosūtītājus ar to pārvadātājiem, ziņo kompānija.

"CargoPoint" aktīvu darbību Latvijā sāka pērn janvārī, vēlāk – arī Lietuvā un Igaunijā. Šobrīd uzņēmuma mērķis ir kļūt par līderi savā nišā Baltijas valstīs. Noslīpējot platformas funkcionalitāti un ārējo izskatu, tuvākajā nākotnē "CargoPoint" plāno iekarot arī citu Eiropas valstu tirgus.

Kā norāda jaunuzņēmuma vadītājs Mārtiņš Lucaus, transporta nozarē tāpat kā citur tiek ieviesti dažādi digitalizētie risinājumi, taču "CargoPoint" mērķis ir digitalizēt un automatizēt standarta procesus, tādējādi veidojot produktu, kurš ir vienlīdz noderīgs lielam klāstam dažādu lietotāju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!