"CargoPoint" aktīvu darbību Latvijā sāka pērn janvārī, vēlāk – arī Lietuvā un Igaunijā. Šobrīd uzņēmuma mērķis ir kļūt par līderi savā nišā Baltijas valstīs. Noslīpējot platformas funkcionalitāti un ārējo izskatu, tuvākajā nākotnē "CargoPoint" plāno iekarot arī citu Eiropas valstu tirgus.
Kā norāda jaunuzņēmuma vadītājs Mārtiņš Lucaus, transporta nozarē tāpat kā citur tiek ieviesti dažādi digitalizētie risinājumi, taču "CargoPoint" mērķis ir digitalizēt un automatizēt standarta procesus, tādējādi veidojot produktu, kurš ir vienlīdz noderīgs lielam klāstam dažādu lietotāju.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit