Toms Piliksers, "TapBox" līdzdibinātājs
Foto: Publicitātes foto

Latvijas jaunuzņēmums "Tapbox" nupat piesaistījis investīciju sava produkta – pašapkalpošanās termināļu – attīstībai un jaunu tirgu apgūšanai. Lai gan nākotnē tas sevi redz kā galvenokārt eksportējošu uzņēmumu un jau tagad uzstāda savu produktu pat Āfrikas valstīs, darba netrūkst arī vietējā tirgū – risinājums mūsu valstī jau ieinteresējis medicīnas iestādes, kino un autoostu.

Kad februāra sākumā uzrunāju "TapBox" līdzdibinātāju un valdes priekšsēdētāju Tomu Pilikseru pastāstīt plašāk par piesaistīto investīciju no pērn dibinātā Latvijas investīciju uzņēmuma "Merito Partners" privātā kapitāla fonda un uzņēmuma tālākas attīstības plāniem, viņš atrodas izstādē Dubaijā. Tieši ārvalstu tirgu apgūšana ir uzņēmuma mērķis.

Ieviest un uzturēt

"TapBox" ir Latvijā dibināts jaunuzņēmums, kas izstrādājis inovatīvu pašapkalpošanās risinājumu. Uzņēmuma darbības mērķis ir dažādu nozaru uzņēmumiem Baltijas un starptautiskajā tirgū piedāvāt vienkārši un izdevīgi ieviest pašapkalpošanās pakalpojumus kā pārdošanas vai klientu apkalpošanas kanālu un nodrošināt arī to uzturēšanu.

"Mēs nodrošinām savus klientus gan ar tehniskajiem (hardware), gan programmatūras (sofware) risinājumiem un nepieciešamajām integrācijām, kā arī turpinām uzturēt risinājumus pēc to ieviešanas, lai klientam nav jāuztraucas, ka sistēma kādā brīdī pārtrauks darboties vai apstāsies progresā. Mūsu unikalitāte ir pakalpojumu piedāvāšana pēc SaaS principa, kad uzņēmumiem nav jāveic lielas investīcijas risinājumu ieviešanā, bet jāmaksā tikai mēneša maksa par to izmantošanu," skaidro Piliksers.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!