Viņš neslēpj kļūdas, kuras pieļāvuši "PrintOnPack.com" dibinātāji, un, ņemot vērā gūto pieredzi, iesaka, ko "likt aiz auss" biznesa uzsācējam Latvijā.
Uzņēmēji ar saviem stāstiem dalījās konkursa "E-komercijas zvaigzne 2023" ietvaros organizētā pasākumā.
Džons, kuram patīk grauzdēt kafiju
Zagorskis stāsta, ka lielāko daļu savas karjeras aizvadījis fintech uzņēmumos, un beidzamo no tiem kopā ar partneriem "būvējis" arī pats. Vairāk nekā trīs gadus viņš dzīvojis un veidojis biznesu Dienvidaustrumāzijā, kur iepazinis milzīgās atšķirīgas dažādos tirgos gan kultūras, gan mentalitātes dēļ. Un, kā vērtē uzņēmējs, tas noteikti ir palīdzējis, arī attīstot "PrintOnPack.com".
Atskatoties uz to, kā radās iepakojuma platformas biznesa ideja, Zagorskis stāsta, ka produktu ražotājiem, kuriem nepieciešams iepakojums, bija ārkārtīgi grūti pāriet no viena iepakojuma ražotāja pie cita, kas saistīts ar šīs jomas specifiku. Tas savukārt rezultējās cenu kāpumā – iepakojuma ražotāji strauji cēla cenas, bet tikai ļoti neliela daļa klientu meklēja citus variantus.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv