"Swedbank" ieviesusi "Apple Pay" norēķinu iespējas tiešsaistes tirgotājiem visās trīs Baltijas valstīs, informē kredītiestāde.
Tagad, iepērkoties internetā, pircējiem ir iespēja veikt apmaksu ne tikai ar bankas maksājumu kartēm vai internetbankas risinājumu, bet arī caur e-maku – "Apple Pay". Šobrīd šādu iespēju var izmantot visi e-komercijas lietotāji savās "Apple" ierīcēs, iepērkoties pie tirgotājiem, kuri izmanto "Swedbank EveryPay" risinājumu.
Valdis Vaišļa, "Swedbank" Naudas pārvaldības daļas vadītājs, norāda: "Pēdējo trīs gadu laikā klientu interese veikt maksājumus caur "Apple" e-maku ir bijusi ļoti augsta. Maksājumu skaits 2022. gadā pieaudzis 3,5 reizes un sasniedzis 50 miljonus maksājumu. No kopējiem "Swedbank" apkalpotajiem maksājumiem tirdzniecības vietās, tie jau aizņem 20%. Un īpaši straujš pieaugums novērots tieši pagājušajā gadā, kad ar "Apple" e-maka starpniecību pārskaitīti 627 miljoni eiro. Tagad ieviestā iespēja arī tirgotājiem ļauj iekļaut "Apple Pay" savās e-komercijas platformās, kas palīdzēs klientiem vienkāršāk samaksāt par precēm un pakalpojumiem."
Uzņēmējiem, kuri vēlas izmantot "Apple Pay" norēķinu iespējas savā e-komercijas platformā, jāaktivizē šāda iespēja "Swedbank" internetbankā, kamēr uzņēmumiem kuriem vēl nav e-komercijas pakalpojuma līguma, jānoslēdz vienošanās par tiešsaistes maksājumu pieņemšanu.
Līdz ar "Apple Pay" ieviešanu arī uzņēmumu e-komercijas platformām, "Swedbank" ir pabeigusi pilnu "Apple Pay" ieviešanas ciklu. Privātpersonām kopš 2019. gada beigām ir pieejama iespēja savās "Apple" ierīcēs pievienot "Swedbank" maksājumu kartes un izmantot "Apple Pay" pakalpojumu.