MISC 2.0 - 20373
Foto: Publicitātes foto

Latvijas jaunuzņēmums "Hyperjob", kas izstrādā tehnoloģiskus risinājumus, lai palīdzētu uzņēmumiem visā pasaulē piesaistīt talantus, saņēmis 435 tūkstošus eiro investīcijas. Piesaistīto finansējumu uzņēmums izmantos, lai turpinātu attīstīt produktu un paplašinātos Eiropas un ASV tirgos.

"Hyperjob" rada dinamiskas darba vakanču mājaslapas un nodrošina automatizētu saziņu ar kandidātiem, līdz pat 6 reizēm palielinot kvalificētu un amatam atbilstošu kandidātu iesaisti. Uzņēmums vēlas mainīt to, kā organizācijas uztver rekrutēšanu, proti, nevis kā personāla atlasi, bet gan kā personāla piesaisti, klāsta "Hyperjob".

"Darba sludinājumi mūsdienās izskatās tāpat kā pirms 100 gadiem, bet kandidātu prasības ir mainījušās, tāpat kā mūsu rīcībā esošās tehnoloģijas. Pastāv milzīgs talantu trūkums, un organizācijas nevar paļauties tikai uz iesūtītajiem pieteikumiem. Atklājot, cik neefektīvas ir ierastās talantu piesaistes metodes, nolēmām ar tehnoloģiju palīdzību un datos balstītiem risinājumiem mainīt personāla atlases procesu. Ir jāmaina veids, kā mēs domājam par rekrutēšanu, un ir jākoncentrējas uz talantu piesaisti, nevis atlasi," skaidro "Hyperjob" izpilddirektors un līdzdibinātājs Jānis Kreilis.

Uzņēmuma radītās interaktīvās vakanču mājaslapas, automatizētas un personalizētas "LinkedIn" un e-pasta ziņas, kā arī mākslīgā intelekta vadīti ieteikumi par piemērotiem kandidātiem, palielina kandidātu atsaucību. Daudzu rekrutēšanas procesu automatizācija, tostarp saziņa ar kandidātiem, ziņojumu A/B testēšana, ļauj kandidātus piesaistīt veiksmīgāk un ātrāk.

Platformas vairāku līmeņu vadības sistēma ir piemērota strauji augošiem uzņēmumiem – vadītāji tajā var pārraudzīt visus procesus, kamēr personāla vadītāji un speciālisti – pārvaldīt detaļas.

"Hyperjob" ir īstenojis vairākus pilotprojektus grūti aizpildāmo amatu vakancēm Baltijas valstīs, vāciski runājošajās valstīs, Centrālajā un Austrumeiropā, Lielbritānijā un ASV. To rezultātā potenciālo kandidātu iesaiste palielinājās trīs līdz sešas reizes, un 70% kandidātu deva priekšroku "Hyperjob" vakanču mājaslapām, salīdzinot ar parastiem darba sludinājumiem, apgalvo jaunuzņēmums.

Vieni no pirmajiem "Hyperjob" klientiem ir Vācijas tehnoloģiju uzņēmums "Personio" un "SEB" globālo pakalpojumu centrs.

Finansējuma kārtu vadīja Polijas-ASV riska kapitāla fonds "SMOK Ventures", piedaloties vairākiem eņģeļinvestoriem, tostarp "Printful" līdzdibinātājam un bijušajam izpilddirektoram Dāvim Siksnānam un "Rush Street Interactive" galvenajam informācijas tehnoloģiju vadītājam (CIO) Einaram Rosilehtam (Einar Roosileht). "Hyperjob" jau iepriekš piesaistīja 110 tūkstošus ASV dolāru no globālā riska kapitāla fonda "Antler" un 40 tūkstošus eiro no pašmāju "Overkill VC".

Uzņēmums finansējumu izmantos produkta tālākai attīstīšanai jaunu funkciju ieviešanai, tostarp katram kandidātam personalizētām vakanču mājaslapām, mākslīgā intelekta vadītai kandidātu meklēšanai, kā arī iespējai pierakstīties uz uzņēmuma jaunumiem.

Daļu no piesaistītā finansējuma uzņēmums izmantos, lai turpinātu iekarot eksporta tirgus.

"Hyperjob" izveidots 2021. gadā, un tā dibinātāji ir Jānis Kreilis, Roberts Tomme un Juris Sorokins. Risinājums apvieno mārketinga zināšanas un modernās tehnoloģijas, lai palīdzētu uzņēmumiem uzlabot darba sludinājumu efektivitāti un piesaistīt talantus, izmantojot dinamiskas vakanču mājaslapas, procesu automatizāciju un katram kandidātam pielāgotu personalizāciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!