Līdz ar jaunākās "eParaksts mobile" versijas publicēšanu novērots, ka daļai iedzīvotāju, kuri izmanto "iPhone" viedtālruni, var būt traucēta vai ierobežota lietotnes darbība, "Delfi Bizness" apliecināja VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" (LVRTC) pārstāve Vineta Sprugaine.
Viņa uzsver, ka traucējumi skāruši tikai tos lietotājus, kuri nav apstiprinājuši "eParaksts mobile" līguma izmaiņas vai noslēguši jaunu līgumu.
Pēc Sprugaines teiktā, kopš pagājušās ceturtdienas, 6. aprīļa, ar šo problēmu pie LVRTC ir vērsušies nedaudz mazāk kā 100 lietotāji.
Vienlaikus viņa uzsver – lai nodrošinātu pakalpojumu nepārtrauktību, LVRTC kopš pērnā gada decembra ir apziņojis visus "eParaksts mobile" lietotājus un turpina to darīt reizi nedēļā.
"Redzam, ka aptuveni 10% lietotāju aizvien nav apstiprinājuši līguma izmaiņas un var saskarties ar tehniskām problēmām, kā arī ierobežotu lietotnes funkcionalitāti," stāsta viņa.
Aptuveni 1% lietotāju ir nokavējuši līguma pārslēgšanas termiņu, jo to paveikt pilnībā attālināti iespējams tikai esošā līguma darbības laikā. Šiem lietotājiem būs jāpiesakās "eParaksts mobile" saņemšanai atkārtoti, piesakoties portālā "mobile.eparaksts.lv".
Pie LVRTC līdz šim nav vērsies neviens, kam būtu sakārtots līgums, bet ir problēmas ar "eParaksts mobile" lietošanu.
Sprugaine skaidro, ka līguma izmaiņas saistītas gan ar līguma darbības termiņu – līgums turpmāk būs spēkā uz nenoteiktu laiku, gan ar jaunu funkcionalitāti – ar "eParaksts mobile" ir iespējams apstiprināt darījumus internetbankās, taču, lai šo funkciju izmantotu, ir jāapstiprina līguma izmaiņas un jāizsniedz sev jauna e-Identitāte.
Ja lietotājs saņēmis kļūdas paziņojumu, LVRTC lūdz pārliecināties, ka tiek izmantota lietotnes "eParaksts mobile" jaunākā – 1.28.3 versija, bet pēc tam ienākt portālā "eParaksts.lv" un savā lietotāja profilā parakstīt vai apstiprināt līguma izmaiņas. Pēc tam lietotnē "eParaksts mobile" sadaļā Iestatījumi personai ir jāizdzēš sava e-Identitāte un turpat tā jāizveido no jauna.