Sarunā ar "Delfi Bizness" Kļaviņš neslēpj, ka sākotnējais "Viangoo" biznesa modelis izgāzās. Tādēļ jau gatavs risinājums bija būtiski jāpārveido.
Šā gada sākumā "Viangoo" startējis tirgū, bet izaicinājumu joprojām netrūkst. Piemēram, bija iecerēts, ka kravas automašīnu šoferi lietotni izmantos līdzīgi kā taksometru pakalpojuma "Bolt" autovadītāji. Tomēr tā izrādījās ilūzija.
Detalizētās sarunās neielaidās
Kļaviņš ieguvis bakalaura grādu veselības aprūpē, tāpēc nonākšanu farmācijas industrijā sauc par likumsakarīgu. Kopumā farmācijas nozarē viņš nostrādājis nedaudz vairāk par 14 gadiem, palēnām kāpjot augšup pa karjeras kāpnēm. Darbu SIA "AstraZeneca Latvija" viņš sāka kā produktu grupas vadītājs un izauga līdz pārstāvniecības vadītāja Latvijā un Baltijas biznesa vienības vadītāja pozīcijai.
Darbs šajos amatos sakrita ar Covid-19 pandēmijas kulminācijas laiku. Jāatgādina, ka "AstraZeneca" ir viens no farmācijas uzņēmumiem, kas nodrošinājis vakcīnu pret Covid-19.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv