Arnis Ozols ir digitālās reklāmas konsultāciju uzņēmuma "Httpool Latvia" Baltijas reģiona vadītājs. Viņš savulaik bijis starptautiskais FIBA basketbola tiesnesis, darbojies medijos, tostarp portālā "Delfi", bet tagad pievērsies uzņēmējdarbībai.
"Httpool", kura mātesuzņēmums ir digitālās reklāmas nodrošinātājs "Aleph Group", Latvijā pārstāv pasaules lielākos sociālos tīklus un digitālās platformas. Pēc Arņa Ozola domām, patlaban esam jaunas tehnoloģiskās revolūcijas priekšvakarā.
Sarunā ar "Delfi Bizness" viņš atklāj, ka Latvijā "Httpool" uzņēmuma saknes ir meklējamas brāļa noliktavā, kur kopā ar draugu Mariusu, kurš ir lietuvietis un bijušais dīdžejs, tika likti pamati biznesam.
Savukārt viens no spilgtākajiem personīgajiem piedzīvojumiem bijusi nule kā piedzīvotā slēpošana uz Dienvidpolu.
Ik svētdienu lasītājus iepazīstinām ar uzņēmējdarbībā aktīviem cilvēkiem. Citas "Personība biznesā" sarunas atradīsiet šeit.
Pastāstiet svarīgāko par sevi kā personību Latvijas biznesa vidē.
Vēl salīdzinoši nesen es vairāk biju pazīstams kā starptautiskās kategorijas basketbola tiesnesis, esmu tiesājis Eirolīgā un trīs Eiropas čempionātu finālturnīros. Uzskatu, ka man bija ļoti laba, gandrīz 20 gadus ilgstoša starptautiskā basketbola tiesneša karjera, kuras laikā paspēju tiesāt spēles, kurās piedalījās vairākas Latvijas basketbola zvaigžņu paaudzes.
Tomēr jau kopš 2000. gada vienmēr fonā esmu bijis saistīts ar mediju un reklāmas nozari, ko apliecina fakts, ka stāvēju arī pie "Delfi" portāla šūpuļa un biju viens no pirmajiem darbiniekiem portālā, uzņēmumā no reklāmas pārdošanas speciālista kļūstot par vadītāju Ukrainas un Latvijas struktūrvienībām.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv