MISC 2.0 - 22086
Foto: Publicitātes attēli

Piektdien, 2. jūnijā, e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne 2023" apbalvošanas ceremonijā paziņoti Latvijas labākie un inovatīvākie interneta veikali desmit dažādās kategorijās. Žūrijas vērtējumā par kopvērtējuma līderi un Grand prix ieguvēju tika kronēts jaunuzņēmums "Selfnamed", kas klientiem sniedz iespēju izveidot savu sertificētu kosmētikas produktu līniju vai pasūtīt produktus ar sava zīmola logotipu un personalizētu dizainu.

Konkurss "E-komercijas zvaigzne" norisinās jau trešo reizi un šogad tajā saņemti 274 pieteikumi, kā arī gada balvas ietvaros jo īpaši tika runāts par eksportu un tā sniegtajām iespējām.

Starptautiska profesionāļu žūrija kā galvenos kritērijus dalībnieku pieteikumos vērtēja dizainu un lietojamību. Šogad konkursa stratēģiskais partneris ir loģistikas uzņēmums "Omniva" un konkursa kopējā balvu fondu vērtība ir 20 000 eiro. Labākie e-komercijas veikali visās kategorijās saņēma Arta Nīmaņa speciāli dizainētas balvas.

"E-komercijas zvaigzne 2023" uzvarētāji:

● kategorijā "Mazais bizness" zelta apbalvojumu saņēma uzņēmums "PLŪKT";

● augstāko žūrijas vērtējumu kategorijā "Ražotāji" ieguva "Madara Cosmetics";

● par izcilāko eksportējošo e-veikalu atzīts "Pranamat";

● kategorijā "Ilgtspēja" augstāko novērtējumu saņēma uzņēmumi "Leg&Go"; un "Trempel";

● zelta apbalvojumu jaunuzņēmumu kategorijā saņēma "Selfnamed";

● daudznozaru veikalu kategorijā augstāko vērtējumu saņēma "KSenukai" un "1a";

● e-pakalpojumu sniedzēju vidū par labāko žūrija atzina "Zelta Zivtiņa";

● kā labākie nozaru e-veikali atzīti uzņēmumi "Lulu" un "Zelt";

● augstāko žūrijas vērtējumu kategorijā "Platformu veikali" saņēma "Leg&Go", "Daba design" un "PastelBabyStudio";

● žūrijas diplomus kategorijā "Lietotnes" saņēma "Mobilly, "RIDE" un "OX Drive".

Konkursa ietvaros tika rīkots arī e-komercijas "Delfi" simpātijas balsojums, kurā ikviens varēja nobalsot par labāko, ērtāko un efektīvāko risinājumu. Šajā balsojumā uzvaras laurus plūca zīmols "Northern Grip", saņemot reklāmas atbalstu 1000 EUR vērtībā no Delfi. Tāpat konkursa ietvaros kopā ar starptautisko interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmumu "Gemius" tika noskaidrots uzņēmums, kurš pēc iedzīvotāju domām ir pelnījis uzvarēt šī gada "E-komercijas zvaigzne" konkursā. Pētījuma rezultātā uzvarēja un Gemius balvu ieguva daudznozaru veikals "220.lv".

E-komercijas Zvaigzne mērķis ir izcelt un godināt labākos Latvijas interneta veikalus, kam izdevies pārliecinoši uzmirdzēt savā sfērā, atspoguļot labo praksi un iedvesmot arī citus sākt pārdošanu digitālajā vidē. Šogad žūrijas sastāvā ietilpa "Omniva" pārdošanas daļas vadītājs Māris Kuļikovskis, "Element Digital" vadītājs Arnis Jēkabsons, "SEB Banka" mazo un vidējo uzņēmumu segmenta vadītāja Aija Miķelsone, "LMT" privātpersonu apkalpošanas dienesta direktore Ilze Saulīte, "EComHub" dibinātājs Gustavs Gotauts, "Joom" līdzdibinātājs Jurijs Ivanovs, Mēness Aptiekas e-komercijas vadītāja Sniedzīte Vilmane, "Mozello" vadītājs Kārlis Blumentāls, "Stockmann" Baltijas e-komercijas vadītāja Kristiāna Gruzīte, kā arī "All Digital Group" izpilddirektors Deividas Talijūnas.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!