Foto: Publicitātes foto

"Draugiem Group" uzņēmums "Printful" iegādājies "Snow Commerce" – uzņēmumu ASV, kas nodrošina e-komercijas risinājumus daudziem tādiem pasaulē pazīstamiem zīmoliem kā "Paramount", "Warner Bros.", "Discovery", "NBCUniversal" un citiem, "Delfi Bizness" informēja "Draugiem Group" runasvīrs Jānis Palkavnieks.

Viņš skaidro, ka abi uzņēmumi apvienosies, koncentrējoties uz augstas kvalitātes starptautisku ražošanu un ātru pasūtījumu izpildi, tādējādi nostiprinot "Printful" pozīcijas e-komercijas nozarē.

Darījuma summa atklāta netiek.

ASV, Ohaio štatā bāzētais uzņēmums "Snow Commerce" piedāvā globāliem zīmoliem īpaši pielāgotus e-komercijas risinājumus. Uzņēmums izmanto tehnoloģijas, pētījumu datus un partneru tīklu, lai sniegtu saviem klientiem izcilu ekomercijas pieredzi.

Apvienojot abu uzņēmumu pieredzes, "Printful" vēlas turpināt lielo korporatīvo klientu segmenta izaugsmi, kas 2021. gadā sasniedza 115%.

"Pasaules lielākie izklaides uzņēmumi saskaras ar sarežģītu izaicinājumu – kā ātri reaģēt uz tirgus tendencēm un pircēju paradumu maiņu. "Printful" kopā ar "Snow Commerce" palīdzēs pasaulē lielākajiem un populārākajiem zīmoliem daudz efektīvāk izmantot ekomercijas piedāvātās iespējas. Tādējādi izklaides industrijas un sporta faniem visā pasaulē būs pieejams bagātīgs e-komercijas produktu klāsts, lai atbalstītu savus iecienītākos TV seriālus, sporta komandas un citus zīmolus," stāsta "Printful" izpilddirektors Alekss Saltonstāls.

Savukārt "Snow Commerce" izpilddirektors Riks Simpsons atzīst, ka uzņēmums lepojas, ka tam vairāk nekā 10 gadus ir iespēja sadarboties ar ievērojamiem zīmoliem, lai aktīvi veidotu fanu kopienas.

"Spēku apvienošana ar "Printful" ļauj mums nodrošināt pilnībā integrētu risinājumu ar visaugstāko kvalitāti globālā mērogā, ko ir iespējams pielāgot katram zīmolam un kuru pārvalda eksperti visos e-komercijas aspektos. Mēs spēsim radīt vēl lielāku un spēcīgāku fanu bāzi mūsu klientiem," komentē Simpsons.

"Printful" ir apdrukas un šūšanas ārpakalpojumu uzņēmums, kas izgatavo un piegādā pasūtījumus internetveikalu vārdā. "Printful" ieņēmumi 2021.gadā pieauga par 39%, pārsniedzot 289 miljonus ASV dolāru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!