Foto: LETA
SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) ievieš mobilo lietotni "RNP", lai nodrošinātu efektīvāku pakalpojumu sniegšanu klientiem.

Turpinot digitālo risinājumu ieviešanu ikdienas pakalpojumu sniegšanā, klientiem lietotnē ir pieejamas vairākas funkcionalitātes, atbilstoši viņu lietotāja profila veidam.

Tās lietotājs var būt ikviens RNP klients, kurš ir reģistrējies vortālā "e-parvaldnieks.lv". Līdzīgi kā vortālā, arī lietotnē klienti varēs to izmantot atbilstoši savam lietotāja profila veidam.

Jau tagad lietotāji var nodot ikmēneša ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus, apskatīt informāciju par rēķinu statusu, saņemt aktuālos paziņojumus par nekustamā īpašuma pārvaldīšanu un sazināties ar sava nekustamā īpašuma pārvaldnieku, kas nākotnē tiks papildināts ar jaunām funkcijām.

Turpinot pilnveidot "e-parvaldnieks.lv" funkcionalitāti, papildus funkcijas iegūs arī RNP lietotne. Drīzumā tai tiks pievienotas un dzīvokļu īpašnieki varēs izmantot papildu iespējas apskatīt ikmēneša aktuālos rēķinus un rēķinu arhīvu, veikt rēķinu apmaksu, piedalīties kopības lēmumu pieņemšanā, iesniegt avārijas pieteikumus un iesniegumus, pieteikt pakalpojumus un iepazīties ar citu informāciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!