Modes preču mazumtirgotājs "Apranga Group" ir atvēris jaunāko zīmola "Zara" koncepta veikalu Baltijas reģionā. Kopš veikala pirmās atvēršanas 2007. gadā tirdzniecības centrā "Spice", tā platība ir vairāk nekā divkāršojusies.
"Gadiem ilgi šis "Zara" veikals bija vismazākais no visiem mūsu veikaliem, taču šobrīd tas liek atcerēties Pelnrušķītes stāstu, jo kļuvis par vismodernāko un digitāli integrētāko, kā arī tas piedāvā klientiem Baltijas reģionā unikālu iepirkšanās pieredzi," šādu pārliecību pauž SIA "Apranga Group" ģenerāldirektors Rimantas Perveneckas.
Patlaban šis ir vienīgais veikals Baltijā ar pilnu digitalizāciju un RFID tehnoloģijas integrāciju. Jauninājums ļauj klientiem pasūtīt pirkumus tiešsaistē un saņemt tos bez saskarsmes ar veikala darbiniekiem. Tas iespējams, pateicoties jaunajam "Click & Collect" pakalpojumam.
Pilnībā RFID integrētais veikals ļauj klientiem pieprasīt citus izmērus, krāsas vai preces, neizejot no pielaikošanas kabīnes, kā arī tehnoloģija sniedz iespēju klientiem apskatīt reāllaikā visus pieejamos izmērus un preču specifikācijas.
Tā ir jaunā nākotnes veikalu koncepcija – apvienot unikālu iepirkšanos klātienē ar pilnīgu digitālo integrāciju, norāda Perveneckas.
Jaunajā veikala dizainā ir pilnībā pārveidota veikala apgaismojuma sistēma un ieviesta automatizācija veikala iekšējās operācijās. Telpu izkārtojumā iekļauti dabiskie materiāli.
Uzlaboti arī darba apstākļi darbiniekiem.
Šobrīd "Apranga Group" pārvalda 164 veikalu tīklu (97 Lietuvā, 43 Latvijā un 24 Igaunijā), kuru kopējā platība ir 88,5 tūkstoši kvadrātmetru.