Piektdien, 22. septembrī, daudzās pasaules valstīs sākta tehnoloģiju uzņēmuma "Apple" viedtālruņa "iPhone" jaunāko modeļu tirdzniecība.
Eksperti pauž dažādas prognozes par to, vai jaunais tālrunis un veiktās viedpulksteņu izmaiņas palīdzēs uzņēmumam atgriezties uz izaugsmes takas.
Pirmajā tirdzniecības dienā ierīču pārdošana uzsākta aptuveni 40 valstīs, tostarp Austrālijā, Ķīnā, Apvienotajā Karalistē, ASV un Francijā.
"iPhone" veido aptuveni pusi no "Apple" kopējiem ieņēmumiem, un uzņēmums cer, ka jaunā ierīce tai palīdzēs tai pārtraukt pārdošanas krituma sēriju un atgriezties pie izaugsmes nozīmīgajā Ziemassvētku brīvdienu periodā, kas ir uzņēmuma jaunā fiskālā gada pirmais ceturksnis.
Jāatgādina, ka jaunais "iPhone 15", tāpat kā līdz šim, pieejams divos izmēros – ar 6,1 un 6,7 collu ekrāniem. Abu modeļu tehniskās spējas ir vienādas, atšķiras vien ekrāni un baterijas.
Vairāk par jaunajiem "Apple" produktiem iespējams lasīt publikācijā "Nav kļuvuši dārgāki – jaunie 'Apple iPhone 15'"
"Apple" fiskālā gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās šā gada jūnijā, strādāja ar 19,9 miljardu dolāru peļņu, un tas ir par 2,3% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada.
Peļņas kāpumu veicinājuši rekordlielie ieņēmumi no "Apple" sniegtajiem pakalpojumiem, kas kompensēja viedtelefonu "iPhone" tirdzniecības apjoma kritumu par 2,4%. Uzņēmuma ienākumi trešajā ceturksnī sarukuši par 1,4% un veidojuši 81,8 miljardus dolāru, tādējādi kritums reģistrēts trešo ceturksni pēc kārtas.