ES datu regulators aizliedzis izmantot 'Facebook' un 'Instagram' lietotāju datus mērķētām reklāmām
Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Eiropas Datu aizsardzības kolēģija (EDPB) pieņēmusi lēmumu "Facebook" un "Instagram" māteskompānijai "Meta" liegt izmantot šo sociālo tīklu lietotāju personas datus mērķētai reklāmai, raksta ārvalstu mediji.

Aizliegums aptvers visas 30 Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas valstis.

Šādas reklāmas aizliegums, kas ir vērsts uz lietotājiem, ievācot viņu datus, rada būtiskas neērtības ASV tehnoloģiju gigantam "Meta Platforms", kas ir abu sociālo mediju platformu īpašnieks, un iepriekš jau iebildis pret centieniem ierobežot šo praksi, raksta "Reuters".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!