Eiropas Datu aizsardzības kolēģija (EDPB) pieņēmusi lēmumu "Facebook" un "Instagram" māteskompānijai "Meta" liegt izmantot šo sociālo tīklu lietotāju personas datus mērķētai reklāmai, raksta ārvalstu mediji.
Aizliegums aptvers visas 30 Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas valstis.
Šādas reklāmas aizliegums, kas ir vērsts uz lietotājiem, ievācot viņu datus, rada būtiskas neērtības ASV tehnoloģiju gigantam "Meta Platforms", kas ir abu sociālo mediju platformu īpašnieks, un iepriekš jau iebildis pret centieniem ierobežot šo praksi, raksta "Reuters".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit