Nākamajā mēnesī spēkā stāsies izmaiņas, kuras jau pirms laba laika izsludināja ASV tehnoloģiju kompānija "Google", turklāt tās attieksies uz teju visiem reklāmdevējiem. Proti, ja līdz 6. martam reklāmdevēji savās mājaslapās neiestatīs "Consent Mode", tad viņiem vairs nebūs iespējas izmantot "Google" remārketinga reklāmas kampaņas, "Delfi Bizness" stāsta digitālās mārketinga aģentūras "iMarketings.lv" vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins.
Remārketings šajā gadījumā ir kampaņas veids, kas atkārtoti uzrunā mājaslapas apmeklētājus. Piemēram, ja apmeklētājs mājaslapā ir interesējies par velosipēdu, bet nav to nopircis, pārdevējs var uzrunāt šo lietotāju ar atgādinošo reklāmu par šo velosipēdu, iedodot potenciālajam klientam kādu speciālu piedāvājumu. Šis kampaņu veids ir viens no populārākajiem, un to izmanto gandrīz ikviens uzņēmums, kas izvieto reklāmas internetā, uzsver eksperts.
Turpmākos mēnešos situācija sarežģīsies vēl nopietnāk.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv