Foto: Shutterstock

Tehnoloģiju uzņēmums "Tet" noslēdzis sadarbības līgumu ar Latvijas jaunuzņēmumu "asya.ai", tādā veidā saviem klientiem spējot piedāvāt jaunus mākslīgā interneta risinājumus klientu apkalpošanā, ziņo uzņēmumā.

Kompānija paredz, ka ar uzņēmuma izstrādāto zvanu analīzes sistēmu "Pitch Patterns" "Tet" spēs nodrošināt 95% precizitāti gan savu iekšējo procesu, gan klientu apkalpošanas analītikā.

Šis risinājums būs pieejams arī "Tet" partneriem. "Asya.ai" izstrādātais rīks tiks izmantots klientu apkalpošanas procesu uzlabošanai un paātrināšanai, darbinieku apmācībām, dažādu iekšējo un ārējo komunikācijas procesu uzlabošanai. Risinājums analizē latviešu, lietuviešu, krievu, angļu runas saturu un arī balss toni, nosakot emocijas un ļaujot noteikt, kā zvanā iesaistītie jūtas sarunas ietvaros.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!