Lai uzraudzītu pakalpojumu sniegšanas kvalitāti, SPRK komersantiem, kuriem galalietotāju skaits pārsniedz 20 tūkstošus, regulāri veic balss sakaru pakalpojumu kvalitātes mērījumus, pārbaudot atbilstību norādītajām deklarētajām vērtībām. Mērījumu rezultāti atspoguļo saziņas kvalitāti raksturojošo parametru vērtības – savienošanas laiks, runas pārraides kvalitāte un nesekmīgo savienojumu skaits.
- Plašāk par sakaru operatoru plāniem attiecībā uz pakalpojumu cenām iespējams izlasīt publikācijā Dārgāki mobilie sakari un internets, daļai lietotāju jārēķinās ar cenu kāpumu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit