Foto: Publicitātes foto
Gada nogalē Latvijas banku tirgū sevi pieteica BlueOrange, jaunais Baltikums Bank zīmols. Atšķirīgs un citādāks, jaunais biznesa modelis akcentē tehnoloģiju izmantošanu un individuālu servisu, piedāvājot klientiem inovatīvus, efektīvus un ērtus risinājumus. Lielākais jaunums ir BlueOrange iespēja ikdienas pakalpojumus privātpersonām piedāvāt pilnīgi bez maksas.

Ērti bankas risinājumi tiešsaistē un individuāls serviss

Interneta tehnoloģijas nodrošina ērtu, pieejamu un ekonomisku finanšu pārvaldību. Izmantojot mūsdienu tehnoloģijas, šodien mēs piedāvājam attālināto apkalpošanu un individuālā servisa priekšrocības katram klientam. Papildinot plašo pakalpojumu klāstu, mēs sākam piedāvāt jaunus produktus un pakalpojumus, apgūt jaunus tirgus un stiprināt savas pozīcijas Latvijā. Lai mūsu atšķirīgā, starptautiskā un tehnoloģiskā pieeja atspoguļotos jau pašā nosaukumā, ir izveidots jauns zīmols – BlueOrange. Tas skaidri apliecina mūsu mērķtiecību piedāvāt inovatīvus, efektīvus, klientiem ērtus un izdevīgus risinājumus," atzīmē Baltikums Bank galvenais izpilddirektors (CEO) Dmitrijs Latiševs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!