*Reklāmraksti 2017 - 509
Foto: Fotolia
Tomass Džefersons bija ļoti erudīts cilvēks. Līdz ar viņa ievērojamajiem politiskajiem sasniegumiem, vēl joprojām bieži tiek citētas viņa atziņas gan par dzīvi, gan biznesu. "Tas, kurš aptur mārketingu, lai ietaupītu naudu, ir kā cilvēks, kas aptur pulksteni, lai ietaupītu laiku," viņš teica. Klausiet Džefersonu un mārketingam netaupiet. Ja nav finanšu resursu papildspēku piesaistei, ieguldiet laiku un prātu, lai par savu biznesu pastāstītu citiem paša spēkiem.

Mazie uzņēmumi, mājražotāji vai individuālie komersanti ir galvenais mērķa tirgus dažādu aplikāciju un tiešsaistes rīku izstrādātājiem. Pateicoties tiem, var izveidot vienkāršu mājas lapu, izpētīt tirgu, pat izveidot infografiku vai vienkāršu reklāmas maketu sociālajiem tīkliem.

Mazie un arī vidējie uzņēmēji nevar atļauties lielu mārketinga komandu, tāpēc dažkārt maldīgi uzskata, ka tāpēc nevarot pilnvērtīgi sacensties lielajā tirgū. Taču šobrīd interneta vidē ir pietiekami daudz instrumentu, kurus uzņēmēji var efektīvi izmantot savā labā, - uzskata Natālija Kuzmina, BlueOrange Mārketinga tehnoloģiju direktore, - un labprāt dalās ar dažiem no tiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!