Mazie uzņēmumi, mājražotāji vai individuālie komersanti ir galvenais mērķa tirgus dažādu aplikāciju un tiešsaistes rīku izstrādātājiem. Pateicoties tiem, var izveidot vienkāršu mājas lapu, izpētīt tirgu, pat izveidot infografiku vai vienkāršu reklāmas maketu sociālajiem tīkliem.
Mazie un arī vidējie uzņēmēji nevar atļauties lielu mārketinga komandu, tāpēc dažkārt maldīgi uzskata, ka tāpēc nevarot pilnvērtīgi sacensties lielajā tirgū. Taču šobrīd interneta vidē ir pietiekami daudz instrumentu, kurus uzņēmēji var efektīvi izmantot savā labā, - uzskata Natālija Kuzmina, BlueOrange Mārketinga tehnoloģiju direktore, - un labprāt dalās ar dažiem no tiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit