*Reklāmraksti 2017 - 835
Foto: Shutterstock
Piedzimšana, izaugsme un briedums. Ne tikai cilvēkiem, bet arī biznesam ir dabiskais dzīves cikls. Ja dabai pretoties vēl pagaidām nevaram, un eksperimenti ar cilvēka organisma re-startu nereti līdzinās fantastikas filmu sižetiem, biznesā, par laimi, ir citādāk. Kad jūtam brieduma pazīmes, ir laiks inovācijām un eksperimentiem.

Inovācijas ir trends. Par tām runā visās biznesa konferencēs, startapu komūnās un augstskolu programmās. Gadiem ilgu turēšanos pie tradīcijām, pakāpenisku plānveida attīstību un stabilu tirgus nišu nomainījuši nemitīgi izaicinājumi izkāpt no kastes un komforta zonas. Visi to zina, bet ne visi īsteno. Jo savienot teoriju un praksi ne vienmēr ir viegli. BlueOrange tic tam, ka eksperimentos ir spēks, un rosina uzņēmējus aizdomāties, kāpēc to sākt jau šodien, nevis rīt.

Kas kavē inovāciju kultūras attīstību uzņēmumā?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!