Bērnībā garlaicība veicina radošumu. Garlaicība biznesa vidē – to nogalina. Laikā, kad ar atalgojumu, atlaidēm, pirkumu bonusiem, lojalitātes programmām konkurē visi un tas vairs nav pārsteigums, atslēgas vārds ir azarts.
To sapratuši tādi pasaules milži kā, piemēram, Yahoo, Microsoft, Volkswagen un Deloitte, biznesā ieviešot spēļošanu jeb geimifikāciju. Kamēr vieni smīkņā, ka spēlēšanās ir laika nosišana un efektivitāti tur grūti saskatīt, ir simtiem piemēru, kas apliecina – izmantojot spēļu elementus gudri, var palielināt ienesīgumu, darbinieku un klientu iesaisti, motivāciju, pārdošanas rezultātus vai citus uzņēmumam būtiskus rādītājus.
Kas ir spēļošana, un kāpēc tā strādā?
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit