99% biznesa ideju dzimst, kad tās autors sastopas ar problēmu, ko neviens nav piedāvājis atrisināt. To pierāda arī RTU IdeaLAB jeb ideju laboratorijā pēdējā sezonā radītās idejas un attīstītie projekti. No saņemtajiem 73 pieteikumiem spēcīgāko 22 projektu vidū bija viedais motorollers un loģistikas sistēma, austiņas ekstrēmo sporta veidu baudītājiem, neparasts tīklošanās modelis, ierīces ūdenssportistu drošības veicināšanai un fizioterapijai, īpašs pulkstenis, kas palīdz strukturēt mazuļu dienu, unikāls māju dizains, treniņu izsekojamības iekārta, mobilā tāfele.
Šo ideju izstrādi vislielākajā mērā ir veicinājusi arī BlueOrange, palīdzot jaunajiem uzņēmējiem tikt pie makšķeres un izvilkt lielo zivi – satikt domubiedrus un potenciālos partnerus, piesaistīt mentorus un investorus, attīstīt savu ideju līdz biznesam. Sezonas favorītus banka izvirzīja, balstoties uz savām vērtībām un projektu ideju un misiju. BlueOrange īpašo balvu – 500 eiro idejas attīstībai saņēma Matijs Babris (projekts Movement Spotnaneous) un Edgars Viziņš (viedā elektriskā motorollera projekts).
Tīklošanās kā piedzīvojums