Influenceru nozare Latvijā ir jauna, ir daudz neskaidrību par tās darbību, attīstību, spilgtākajām personībām un "spēles noteikumiem", turklāt viena no lielākajām neskaidrībām ir par izmaksām un cenām, cik sadarbība ar konkrētu personu, influenceri, ir vērta naudas izteiksmē. Portāls "Delfi" vērtē, cik liels ir uzņēmumu budžets, kas tiek paredzēts sadarbībai ar influenceriem, cik var maksāt viens ieraksts, kā arī to, kādas tendences šajā nozarē ir prognozējamas turpmāk.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit