Sv, 23. februāris
Haralds, Almants
Kontakti
Reklāma
Ekonomika
Finanses
Tehnoloģijas
Nekustamais īpašums
Investīcijas
Pasaulē
Eiropas ziņas
Versijas
Delfi
Jaunākais
Abonē
Podkāsti
Videolekcijas par mūsdienīgu mārketingu un komunikāciju
Olga Kazāka atklāj viltības, kā efektīvi likt lietā influenceru mārketingu
Zane Čulkstēna: Uzņēmuma kultūra nav korporatīvais 'bulšits'
Prof. Agnis Stibe atmasko ilgtspējīga mārketinga psiholoģisko enerģiju
Liene Briede: Kur ir problēma jeb mārketinga loma inovāciju īstenošanā
Kristiāns Līcis: Septiņas kļūdas, ko pieļauj mārketinga speciālisti
Linda Saulīte par zīmolvedību un Z paaudzi. Kurš kuru un kā?
Vilhelms Meisters: Kā veidot veiksmīgu zīmola komunikāciju sociālajos tīklos
Agnese Strazda: Labs komunikators var kļūt par maza uzņēmuma vadītāju
1
1. lapa no 1