Marketing shake
Ikdienas komunikācija – ne privātā, ne korporatīvā – vairs nav iedomājama bez sociālajiem tīkliem, taču ne vienmēr uzņēmumi prasmīgi prot izmantot sociālo tīklu piedāvātās iespējas. Kā veidot spēcīgu zīmolu sociālajos tīklos – to festivālā "Marketing Shake" atklāj digitālās aģentūras "Wrong" sociālo mediju direktors Vilhelms Meisters.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT