Pirmo divu mēnešu mācības – ko darīt tālāk?
Foto: Publicitātes foto
Šie divi mēneši, ko esam pavadījuši citādākā režīmā, ir jāreizina ar divi vai trīs, jo esam ļoti strauji mācījušies un auguši. Šobrīd jau no mums katra ir atkarīgs, vai iziesim no krīzes kā uzvarētāji.

Mēs nebūsim pirmie, kas teiks, ka šā brīža situācija liek strādāt daudz efektīvāk. Tiesa gan, vēl pirms veselības krīzes "Bitei" nav piemitis neefektīva darba sindroms, tomēr šobrīd, vadot un piedaloties attālinātajās sapulcēs, esam vēl vairāk apguvuši spēju operatīvi pieņemt lēmumus un ļoti koncentrēti izrunāt svarīgāko. Lielai daļai no mums tas ir licis iziet no komforta zonas, atklājot sevī jaunas kvalitātes – labākas komunikācijas prasmes, darba plānošanu un organizēšanu, kā arī atvērt prātu jaunām iespējām un idejām, kuras būtu neprāts atlikt.

Tieši ārkārtējās situācijas laikā esam pieņēmuši ļoti daudz lēmumus, kuru pamatā ir bijušas operatīvas un detalizētas analīzes, jauni secinājumi un mērījumi. Protams, nekļūdās tikai tie, kas nedara, un arī mums šajā lēmumu intensitātē ir bijušas kļūdas. Piemēram, paziņojot par sakaru pakalpojumu nodrošināšanu ārstniecības personālam trīs mēnešus bez maksas, ne visi veselības nozares speciālisti sākotnēji iekļuva šajā sarakstā. Pateicoties kādas vecmātes aizrādījumam, kļūdu labojām un atvainojāmies, kas šajā 24/7 režīmā ir īpaši svarīgi. Kļūdu nevis "norakstīt" uz ātriem lēmumiem, bet gan atgriezties, iedziļināties un izlabot. Tas ir arī stāsts par katra zīmola vērtībām, kurām nav brīvdienu vai atkāpes krīzes apstākļos. Tieši pretēji – zīmolu vērtības ir jātur kā ceļa virziena radītāji arī laikā, kad sākam strādāt pa jaunam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!