IKT pret biznesa dīkstāvi. Rezultāts 2:0
Foto: Publicitātes foto
Pārmaiņas, ko nesa veselības krīze, lielākajai daļai uzņēmumu nāca kā negaiss no skaidrām debesīm, apdraudot to darbību. Ikdienas darbības pārveidošana atbilstoši drošības noteikumiem, rūpes par darbinieku un klientu veselību, esošo tehnoloģiju paplašināta izmantošana, jaunu informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) risinājumu ieviešana – tie ir tikai daži no izaicinājumiem, kas īsā laika posmā piemeklējuši biznesa vidi. Kā šajā krīzes skartajā laikā izvairīties no biznesa dīkstāves? Pieredzē dalās starptautisku zīmolu produktu izplatītājs "Eugesta", kā arī mobilo telefonu un to aksesuāru ražotājs, mazumtirdzniecības tīkls "Evelatus".

Kā stāsta "Eugesta" izpilddirektore Ieva Grīnberga, galvenais izaicinājums pandēmijas sākumposmā esot bijis tieši rūpes par darbinieku veselību. Proti, tirdzniecības pārstāvju un šoferu darbs ir katru dienu atrasties veikalos, nodrošinot preču izkārtošanu, pasūtījumu pieņemšanu un preču nogādāšanu klientiem, kas ietver arī kontaktēšanos ar citiem cilvēkiem.

"Bijām vieni no pirmajiem, kas saviem darbiniekiem nodrošināja dezinfekcijas līdzekļus, maskas un cimdus. Pārskatījām ar darba drošību saistītos jautājumus, galveno uzsvaru liekot uz distances ievērošanu un darbinieku plūsmas nodalīšanu," stāsta Grīnberga.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!