Sabiedrības mobilizēšanās ziedošanai ļaus dzīvot labdarības organizācijām
Foto: Publicitātes foto
Nav noslēpums, ka labdarības organizācijas ir atkarīgas no uzņēmumu un sabiedrības sniegtajiem ziedojumiem, jo ar valsts atbalstu pietiek vien šo organizāciju pamatvajadzību nodrošināšanai. Pandēmijas radītās krīzes laikā gan iedzīvotāji, gan uzņēmēji ir kļuvuši finansiāli piesardzīgi, un ziedojumu apjomi samazinās. Piemēram, tādu labdarības organizāciju kā SOS bērnu ciemati un "Dr. Klauns" saņemto ziedojumu apmērs ir krities par attiecīgi 30% un 90%, nopietni apdraudot to pastāvēšanu. Tāpēc mobilo sakaru operators "Bite" ir nolēmis ar dažādu aktivitāšu palīdzību aicināt Latvijas iedzīvotājus un uzņēmumus neaizmirst par atbalstu, kas vajadzīgs šādu sabiedrisko organizāciju eksistencei, un mobilizēties ziedošanai.

Šī brīža situācija bīstami ietekmē labdarības organizāciju pastāvēšanu un spēju veikt savu darbu – palīdzēt ģimenēm un bērniem. Lai gan abām organizācijām šobrīd ir izdevies pielāgoties jaunajai situācijai, turpinot darbību ar tehnoloģiju un dažādu digitālo rīku starpniecību, tās cer, ka arī viņu finansiālā situācija uzlabosies, un cilvēki, uzņēmumi atsāks aktīvāk veikt ziedojumus, tā kļūstot skaidrākai arī šo organizāciju darbības un pastāvēšanas nākotnei.

"Raugoties uz grūtībām, ar ko šobrīd saskaras labdarības organizācijas, tostarp SOS bērnu ciemati un "Dr. Klauns", mums kā kompānijai, kuras vērtībās ir arī rūpes par cilvēkiem, ir ļoti grūti nostāvēt malā. Jau iepriekš esam dāvinājuši šīm labdarības organizācijām tehnoloģijas, lai tās varētu turpināt savu darbu jaunajos apstākļos, tomēr šobrīd, saasinoties krīzei, redzam, ka problēmas ir daudz nopietnākas. Tāpēc jau kopš vakardienas īpaši aicinām gan mūsu klientus, gan darbiniekus ziedot labdarības organizācijām. Atbalstīsim tās arī informatīvi. Taču vienlaikus lūdzam iesaistīties ikvienu Latvijas iedzīvotāju, jo pandēmijas radīto krīzi varēsim pārvarēt tikai kopīgiem spēkiem," aicina "Bites" mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!