Foto: Publicitātes foto
Spēja pārdot savas preces un pakalpojumus internetā vairs nav tikai atsevišķu uzņēmumu priekšrocība – tagad tas ir izdzīvošanas jautājums, it īpaši maziem uzņēmumiem, ir pārliecināti e-komercijas eksperti un uzņēmēji. "Luminor" banka apkopojusi ekspertu padomus, kā ar minimāliem ieguldījumiem uzsākt pārdošanu internetā.

"Covid-19 izraisīto krīzi vislabāk spēs pārdzīvot tie uzņēmēji, kuri ir gatavi pielāgoties jaunajai situācijai. Tā kā šobrīd ir svarīgi samazināt klātienes kontaktu starp cilvēkiem, labākais risinājums, kā turpināt uzņēmējdarbību, ir pielāgot un pārcelt to uz interneta vidi. Īpaši izaicinoši tas ir maziem uzņēmumiem, pašnodarbinātajiem vai mikrouzņēmumiem, kuri saskārušies ar krīzi un kuriem ir ierobežoti līdzekļi mājaslapas izstrādei un tiešsaistes pārdošanas uzsākšanai," saka Jevgeņijs Kazaņins, "Luminor" ikdienas pakalpojumu pārvaldes vadītājs.

Lai veiksmīgi uzsāktu pārdošanu internetā, no tehniskā viedokļa ir jāizplāno trīs svarīgākie soļi – interneta veikala izveide, pircēju maksājumu saņemšana un piegāde – un jāpiemeklē labākie risinājumi, kā tos ērtāk un ātrāk realizēt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!