Foto: Publicitātes foto
Šobrīd izteikti aktulizējušies preču un sūtījumu piegādes pakalpojumi, tāpēc to sniedzējiem vērtīgi zināt, kas svarīgi patērētājiem.

Bezmaksas piegāde

Potenciālie un esošie klienti vienmēr novērtē iespēju sūtījumu saņemt bez maksas vai par simbolisku samaksu. Vēl viena opcija ir noteikt summu, par kuru iepērkoties, klients saņems bezmaksas piegādi.

Iespēja bez maksas atgriezt sūtījumu

Potenciālajiem klientiem, kuri šaubās par pirkumu, svarīga ir iespēja atgriezt preci bez maksas. DPD pieredze rāda, ka tas var pat būt galvenais iemesls, kāpēc pirkums tiek veikts. Tāpēc arī DPD piedāvā iespēju uzņēmējiem pievienot atgriešanas pavadlapu/uzlīmi pie sūtījuma. Tas uzņēmumam ļauj ieviest arī zināmu kārtību, jo gadījumos, kad klienti preces atgriež paši, ir jārēķinās, ka atgrieztie sūtījumi var nākt no visiem iespējamiem piegādātājiem, radot papildu organizatoriskos darbus.

Skaidra informācija par piegādes iespējām un izmaksām

Jābūt norādītai precīzai informācijai par piegādes izmaksām pirms pasūtījuma veikšanas. Uzņēmumi bieži saskaras ar to, ka potenciālie klienti neveic pasūtījumu līdz galam tieši pie maksāšanas sadaļas, jo tikai beigās tiek parādītas piegādes izmaksas. Tādēļ ir svarīgi, ka šī informācija ir pieejama jau pirms pasūtījuma veikšanas.

Uz saņēmēju orientēts piegādes process

Klientiem ir jānodrošina iespēja sekot līdzi savam sūtījumam. DPD informē klientus vienu dienu pirms paciņas saņemšanas, nosūtot īsziņu ar pakas pasūtījuma numuru un informāciju par piegādi. Papildus no rīta tiek izsūtīta atkārtota īsziņa jau ar konkrētu laika intervālu, cikos ieradīsies kurjers vai īsziņu ar PIN kodu, lai saņemtu sūtījumu DPD Pickup tīklā (DPD Paku Skapis vai DPD Paku Bode).

Svarīga ir kvalitāte, elastība un piegādes ātrums

Klients vadās pēc iepriekšējās pieredzes un pakalpojuma sniedzēja kvalitātes un uzticamības. Būtiska ir arī elastība – tad, kad plānojas piegāde, saņēmējam ir iespēja nomainīt saņemšanas vietu un dienu vai no kurjera piegādes tomēr sūtījumu pārvirzīt uz DPD Pickup punktu un vēl citas nianses, kas nodrošina sūtījuma saņemšanu klientam ērtākajā veidā. Tāpat klientiem ir ļoti būtiski, cik ātri saņēmējs saņems savu sūtījumu, tāpēc svarīgi ir norādīt laiku, kurā tiks piegādāta paciņa, kā arī laikus pabrīdināt, ja piegāde varētu kavēties.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!