E-komercijas risinājumu līdz šim jau izmantojuši ļoti dažādu jomu uzņēmumi, taču 50% no tiem ir interneta veikali. No tiem liela daļa nodarbojas ar alkohola tirdzniecību, kam seko pārtika, apģērbs un aksesuāri. Trešajā vietā ir mājas preces – tekstils, elektropreces, santehnika. Tām seko preces hobijiem – piemēram, sportam un makšķerēšanai. E-komercijas risinājuma lietotāju vidū ir arī nišas produktu tirgotāji, kas pārdod, piemēram, meža gaļas produktus.
8% no uzņēmumiem, kas pielāgojuši savu darbību interneta videi, ir pakalpojumu sniedzēji, kuru vidū visvairāk ir pasākumu organizatoru un biļešu tirgotāju. 6% uzņēmumu nodarbojas ar skaistumkopšanas produktu pārdošanu, bet 4% – ar grāmatu tirdzniecību. Tāpat e-komercijas rīku izmanto arī uzņēmumi, kas piedāvā dažādus kursus.