Foto: Publicitātes foto
Pēdējo divu mēnešu laikā daudzi uzņēmumi, lai spētu turpināt darbību, ir pielāgojušies apstākļiem un pārorientējuši savu biznesu uz interneta vidi. Taču pēc Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) datiem joprojām tikai 14% Latvijas uzņēmumu izmanto iespēju pārdot savas preces un pakalpojumus internetā. Lai sniegtu ieskatu e-veikala izveidošanas un klientu piesaistes procesā, "Luminor" apkopojuši praktiskus ekspertu padomus, kā veiksmīgāk uzsākt tirdzniecību internetā.

Covid-19 dēļ noteiktie ierobežojumi daudziem uzņēmējiem ir sagādājuši grūtības, bet vienlaikus tie ir mudinājuši aktīvāk īstenot digitalizācijas plānus, kas iepriekš nav bijuši prioritāšu saraksta augšgalā. Taču, sākot izskatīt e-komercijas iespējas, uzņēmējiem nav viegli noorientēties plašajā informācijas apjomā. Tāpēc "Luminor" apkopoja praktiskus padomus, kas ļaus vieglāk orientēties dažādo risinājumu piedāvājumā un izvēlēties savam veikalam atbilstošāko.

Kas uzņēmējiem jāņem vērā, uzsākot vai attīstot e-komerciju, iesaka jomas eksperti: Gatis Veikšins, web risinājumu uzņēmuma "Born Digital" vadītājs; Viktors Saulītis, "Luminor" E-komercijas un karšu risinājumu vadītājs, un Andis Stafeckis, digitālā mārketinga aģentūras "Infinitum Agency" vadītājs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!