1.77 miljardi. Tik daudz mājaslapu pēc jaunākajiem datiem ir pieejamas interneta vidē, no kurām katra cīnās par vienu un to pašu – cilvēku uzmanību. Tas uzņēmumu vadītājiem liek uzdot pamatotu jautājumu: vai ir vērts ieguldīt laiku, lai biznesam izveidotu profesionālu mājaslapu, lai pēc tam turpinātu cīnīties par apmeklējumu tik sīvas konkurences apstākļos? Uz šo un citiem jautājumiem atbildes sniedz mājaslapu izstrādes platformas "Mozello" speciālisti.
Ierakstot "Google", vai uzņēmumam ir nepieciešama mājaslapa, atbilde ir nešaubīgs ''jā''. Iemesli tiek minēti dažādi, bet galvenais arguments – atsakoties no mājaslapas, uzņēmums paliek zaudētājos, jo mūsdienās tā nozīmē vairāk par digitālo ziņojumu dēli. Mājaslapas ir kļuvušas arī par uzņēmumu vizītkarti, komunikācijas kanālu un peļņas avotu.
Ir pagājis laiks, kad mājaslapas izveide bija laikietilpīgs un dārgs process, ko mazi uzņēmumi nevarēja atļauties. Ja savulaik par mājaslapas izveidi dažs labs uzņēmums šķīrās no vairākiem tūkstošiem, tad šodien cenas svārstās no nulles līdz pāris desmitiem eiro.